武漢肺炎襲港可以說是沒完沒了,雖然專家講過或會成為長期病毒;但近日確診每日激增長,還可能需要全港停課,真係咪話唔驚!今天已經進駐鑽石山荷里活廣場的「Thomas & Friends™ 75 周年小火車遊世界」,場內三大互動主題區的設施都特意加強了防疫措施,用上長效殺菌塗層作處理,希望給訪客多一份安心。當然,個人防護依然是最重要的一步啊!

 

 

 

 

一文睇哂有咩玩🚂💨 

🚦「Thomas & Friends™ 75周年小火車遊世界」🚂💨3.5米火車頭衝入荷里活廣場

 

 

 

 

換領限定禮品🎁要預先睇!

於指定日子,顧客憑指定荷里活廣場 VIC 積分即可換領 9 款 指定 Thomas & Friends™ 禮品一份,與一眾好友炫耀「Thomas & Friends™ 75 周年小火車遊世界」旅途的戰利品!數量有限,先到先得,換完即止。

 

換領詳情

 

 

 

 

 

 

 

荷里活廣場「Thomas & Friends™ 75 周年小火車遊世界」

日期: 2020 年 7 月 10 日至 8 月 31 日
時間: 中午 12 時至晚上 8 時
地點: 荷里活廣場一樓明星廣場

 

 

 

 

 

相關新聞