解除你的科技電力焦慮

hii TraveLink Card 十合一超便攜生存卡

 

今時今日,乜都話要科技化,係好方便啊,但全部都關舊電事呢!當裝置越來越多,每次出街或旅行都有N樣必備Items:耳機、電話、遊戲機、聽歌配件、尿袋… 而親愛嘅Hea粉仲要打埋機添;除咗望到D線都頭大埋,仲要好小心Confirm帶齊哂D插頭,OMG,講起都焦慮症發作!

還好,有開發商研製了一種現代版「生存卡」— hii TraveLink Card,它是專門針對數位時代設計,可說是十項全能的補充電源之選。

 

 

 

 

「無電就乜都唔洗講嘢」年代!

說到數位時代,最重要的就是確保電力充足,hii TraveLink Card 共推出三種款式,包括 5W 無線充電款、15W 無線快速充電款,以及 5,000mAh 流動電池款,以充電方式區分功能。

 

 

 

 

滿足機迷最緊要!

而要能滿足大部分現代人外出需求,hii TraveLink Card 體積小小但功能十足,足夠在旅行必需使用嘅配件,同時包括有手機架﹑microSD 讀卡機﹑SIM卡替換﹑LED 高亮手電筒及同時兼容 micro-usb / USB-C / Lightning 等多種不同充電線,攜帶時僅有卡片大小非常方便,只要帶著它隨時隨地輕鬆取用,再也不怕缺東缺西!

 

 

 

 

 

 

 

hii TraveLink Card|HK$199 起
選購網址:https://anlander.com/press/hii-travelink-card

 

 

 

相關新聞